Bakfylla

Gårdagen blev så himla lyckad! Hade riktigt kul med lite vänner som kom över. Blev vin för min del, lite för mycket kanske 😉 
Har inte skrattat så mycket på väldigt länge, det var välbehövligt att bara släppa kontrollen lite och bara vara. Ludde var hos sin farmor och farfar och sov över. 

Idag har jag mått rätt bra ändå. Blev pizza till mat, så har fått i mig massa vete, men idag var det värt det. Drack Fanta till, så socker slank ner med, men med måtta! 

Imorgon ska jag iväg på första teorilektionen i stan, ska bli gött att dra igång på riktigt! 

Kommentarer:

1 Sandra':

det är så gott att äta pizza när man är bakis :)

Svar: Absolut :D
Camilla Haarala

2 Matilda Berlin:

Det finns verkligen inget bättre än dagen-efter-pizzan ;) Jag har en teori om att det var dagen efter Italienarna uppfann den ;)

Svar: Haha, där sa du något!😉 Tror jag stenhårt på 😃
Camilla Haarala

Kommentera här: